-memorable moment-

Sunday, February 27, 2011

Sejauh mana hebat itu hebat ? kata DIA. *wink

Salam. Sebuah pertemuan yang ku kira amat berharga. setiap detik itu, aku sematkan dalam dada. :) Lama menyepi, muncul kembali dalam keadaan yang tidakku duga. Hebat kuasa Yang Maha Esa. Setiap bait kata yang tersusun dengan terperinci sememangnya membuatkan aku sentiasa berfikir. Hebat LELAKI ini. Mana mungkin pemikirannya dapat aku terokai? Aku masih mencari jawapan pada setiap kata-taka yang diungkapkan. Segalanya benar dan meyakinkan. InsyaAllah. Ikatan sebegini yang ku harapkan kekal dunia & akhirat. Tidak perlu berdiskusi tentang orang lain, tidak perlu bercerita atau mengingati mengenai orang lain.    Cukup sekadar cerita KITA untuk dikongsi dan menjadi ikatan abadi. Pusing bukan main jauh, rupanya ITU yang nak disampaikan. Dahsyat-dahsyat. Hebat juga bila orang sains berbahasa.  Untuk kamu, saya sentiasa ada untuk mendorong anda untuk melaksanakan impian anda kelak. InsyaAllah. :) Semoga Berjaya. 


*bila nak update blog lagi wani? - Kata Dia. :) 
* Nah. Untuk kamu. Penghargaan kadang-kala tidak mampu untuk aku ungkap dengan kata. :) 

No comments:

Post a Comment