-memorable moment-

Monday, April 4, 2011

HAMPIR TAMAT

Hampir tamat masa yang tinggal untuk aku labuhkan tirai. Bakal melakar salam kerinduan buat kawan-kawan, sahabat, teman dan sesiapa sahaja yang mengenali diri ini. Terima kasih untuk segalanya. Pasti memori terindah ini aku sematkan dalam hati ini. MasyaAllah, Seperti terasa di hujung nyawa pula. Aku redha jika sampai sini pengakhirannya. Sekurang-kurangnya, berikan aku peluang dalam melunaskan setiap hasrat ayahbonda. Aku mohon sangat-sangat. :) Masyaallah. 

3 comments:

  1. congratulation... finally u did it.. tunggu konvo nnt.. betapa seronoknyer dan bangganya mak n abah... tungguuuuu

    ReplyDelete
  2. Thank you, kak long. dont forget to come along tgk convo kalau freeee~ :) Hehehe. 1 Pecan butterscotch secret recipe! hahahaha

    ReplyDelete
  3. No problem maa... just set date okay..

    ReplyDelete