-memorable moment-

Wednesday, September 22, 2010

Serentak. Apakan Daya.

            Semalam. Dah tak tidur, memikirkan masalah yang mendatang. Trip itu ini yang serentak. Pagi ni pula, dengan meeting yang banyak. Tiga meeting di lakukan serentak. kejap ke sini. Kejap ke sana. Kalau boleh di belah badan ni Syok juga. Cuma, sampai satu tahap, aku dah tak boleh terima maklumat yang mendatang. Malah, dapat juga cerita dari rakan-rakan berkenaan mengenai si polan tentang aku serentak. Ambo-amboi. Tak habis-habis lagi dengan perasaan yang macam-macam? Apa kata, datang dan jumpa aku secara terang-terang. Takpalah. Aku bagi kau peluang. Apa-apa pun, hanya ada satu nama yang sering disebut hati ku ini untuk kembali bersemangat dalam menjalankan tanggungjawab yang diberikan serentak ini. Terima Kasih Harlequine! Walaupun kau tidak langsung mengetahui hal ini, kau sentiasa di hati untuk aku kuatkan kalbu. 

Rindu rasanya ingin bertemu kau untuk semangat yang dahulu kau sering berikan kepada aku. 

No comments:

Post a Comment