-memorable moment-

Thursday, January 20, 2011

KESABARAN.

Sememangya aku diuji satu persatu dari setiap golongan sahabat. Baik dari yang ku kenali sejak 3 tahun yang lepas, tak kurang juga yang baru sahaja setahun yang lepas. Tanpa sesiapa pun sedari sememangnya, aku mengira detik pertemuan itu dengan semua kisah-kisah kita. MasyaAllah. Sememangnya Allah SWT sangat adil dalam merencanakan segalanya. Kini, aku terus bergerak menuju ke masa depan ingin aku capai. Tanpa aku sendiri perlu memikir tentang sebuah ikatan yang sangat-sangat aku hargai. Aku sabar dalam menanti sebuah penceritaan, aku sabar dalam menanti sebuah pengakhiran, aku sabar menanti dalam sebuah persoalan. Antara perasaan dan kewarasan akal. Semoga kesabaran yang disemai membawa gerbang kegembiraan akhirnya. InsyaAllah.. 

No comments:

Post a Comment